.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو مجمع نمایندگان مازندران:
سرمایه‌گذاران حوزه سلامت در مازندران حمایت می‌شوند

عضو مجمع نمایندگان با تاکید بر ارتقا شاخص‌های درماین در غرب استان، گفت: سرمایه‌گذاران حوزه سلامت در مازندران حمایت می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، عبدالوحیدفیاضی امروز در همایش تقدیر از خیران سلامت غرب مازندران اظهار داشت: سلامت موضوعی بوده که همیشه مردم در آن شریک و سهیم بوده‌ و تأمین سلامت بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست.

وی افزود: داوطلبان سلامت، ایثارگرانی بوده، که بدون هیچ چشم‌داشتی در برنامه‌های سلامت مشارکت می‌کنند و در تمام ارکان حوزه سلامت تاثیرگذار هستند.

فیاضی، تاثیر سطح رفاه را در سلامت جامعه مهم ارزیابی و تصریح کرد: سلامت کامل روحی، روانی، جسمی و اجتماعی تا عواملی نظیر شیوه زندگی، محیط زیست، مسائل اقتصادی، اجتماعی و عوامل اجتماعی، تعیین کننده سلامت هستند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه دولت موظف بوده با آماده‌سازی زیرساخت‌ها، سیاست‌گزاری، برنامه‌ریزی و نظارت شرایط را مهیا کند و مردم خود باید اجرا و سرمایه گزاری را به عهده بگیرند، تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف بوده در رابطه با ترغیب و تشویق مردم نسبت به سرمایه‌گذاری در زمینه سلامت جامعه پیش‌قدم شوند.

ایجاد تحول در حوزه سلامت

امام جمعه محمودآباد نیز در این نشست گفت: یکی از اقدامات موثر دولت تدبیر و امید، ایجاد تحول در حوزه سلامت جامعه بوده و امید است در آینده به شرایط مطلوب‌تری در این بخش برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: کمک خیران شهرستان و مشارکت داوطلبان سلامت در پیشبرد اهداف بهداشتی و درمانی بسیار ارزنده و قابل تقدیر بوده و امید است با کمک‌های دیگر خیران، شاهد رفع کاستی‌ها، کمبودها و شکوفایی هرچه بیشتر این شهرستان باشیم.

وی بیان کرد: در تمام دستورالعمل‌های دینی به سلامتی جسم، بهداشت و طهارت تاکید شده و از سویی دیگر پیشگیری بهتر از درمان بوده و بهداشت مهم تر از درمان است.

امام جمعه محمودآباد گفت: فردی‌که بهداشت را رعایت کند، در واقع از بیماری پیشگیری کرده، لذا یک عزم ملی لازم است تا در کنار خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی با کمک‌های خود سلامت جسمی، روحی مردم ارتقا پیدا کنند و این عزم ملی در دفاع مقدس مشاهده شد که مردم با اراده ملی خود دشمنان را به زبونی و شکست کشانده و اکنون با هوشیاری تمامی توطئه‌ها و ترفندهای شیطانی آنان را خنثی کردند.

بسیج نهادهای مردمی برای ارتقا سلامتی

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد نیز با بیان اینکه، وزارت بهداشت به‌ تنهایی نمی‌تواند خدمات بهداشت و درمان جامعه را به عهده گیرد، افزود: برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب در کشور باید نهادهای مردمی بسیج شوند و مردم نیز به یکدیگر کمک کنند.

رحمانی با بیان اینکه ماموریت بهداشت و درمان در جامعه ایجاد و حفظ سلامت است، خاطرنشان کرد: سلامت یکی از دغدغه‌های آحاد مردم و دولت است.

وی افزود: همان‌گونه که زمانی با کمبود مدرسه مواجه بودیم و این مشکل با کمک خیران رفع شد، در حال حاضر با کمبود تخت‌های بیمارستانی و سلامت مردم روبرو هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد تصریح کرد: منابع دولتی برای تأمین هزینه‌های بهداشتی و درمانی کشور کافی نیست و کمک خیران در عرصه سلامت، مشکل کمبود فضاهای بهداشتی و درمانی را رفع می‌کند.

در این همایش، لوح تقدیر و جوایز به خیران و داوطلبان سلامت نمونه شهرستان تقدیم شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.449 seconds.